Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
zondag 15 augustus 2010
Bruisend mineraalwater Vaste Prik - Watercompany
Gebruik van Social Media geeft je veel meer informatie omdat folowers jou informatie gaan sturen over jouw interesses. Zo kreeg ik vanochtend een nieuw persbericht toegestuurd over een campagne Bruiswater Vaste Prik. De opmerking erbij, Huub de branchevereniging voor Frisdranken, Waters en Sappen (FWS)is een tegencampagne gestart.
Is dit wel een tegenactie of moet ik juist blij zijn met dit initiatief?
In een promotiecampagne promoot de FWS het drinken van bruisend mineraalwater, water met bubbels. Er wordt nergens gesproken over dat mineraalwater beter zou zijn dan kraanwater. Het is geen tegenactie maar een promo-actie.
Watercompany levert al jaren waterkoelers die ook koolzuurhoudend water leveren, of bruisend water of bubbels, om in termen van Vaste Prik te blijven spreken. Deze waterkoelers gaan maar naar een 5% van onze klanten toe. Volgens FWS is het verbruik bruisend water 35,3%. Er ligt dus nog een flinke markt open. Met de extra aandacht die Vaste Prik nu voor bubbles of bruisend water creƫert mogen wij dus alleen maar blij zijn.
Bruisend mineraalwater Vaste Prik - Watercompany
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten