Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
maandag 12 september 2011
Geen Plastic Soup op Nationaal Sustainability congres dankzij Watercompany en Bluetank
Thema van deze editie van het National Sustainability congres is “THE NEXT LEAP”. Er zijn zeer goede voorbeelden van bedrijven, netwerken en initiatieven die de stap naar duurzaamheid hebben gemaakt. Laten we, nu we duidelijk zien dat de overheid minder ambitieus is, deze successen vieren, versterken en verbinden. Duidelijk voorbeeld is de kraanwatermotie waarover wij in eerdere nieuwsberichten spraken. Zou mooi zijn als er nu ook doorgepakt wordt. Het bedrijfsleven zoekt nu de overheid als partner in plaats van dat de overheid (voorbeeld)bedrijven aanzocht om stappen te zetten naar duurzaamheid. Eens kijken of we met andere bedrijven wel die stappen in duurzaamheid kunnen zetten.
Geen Plastic Soup op Nationaal Sustainability congres dankzij Watercompany en Bluetank - Watercompany
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten