Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
dinsdag 1 juni 2010
Drinkwaterbedrijven lanceren Kraanwatercampagne met Eddy Zoey - Watercompany
Eddy Zoëy is terug op zijn oude stek.
Met het concept 'Nu we er toch zijn' is hij ingezet door de Nederlandse drinkwaterbedrijven om kraanwater te promoten.
De nieuwe campagne wil op een voor iedereen toegankelijke wijze benadrukken dat de keuze voor kraanwater een logische is. We kunnen niet zonder en hebben het de hele dag nodig: van het eerste glas 's ochtends vroeg, als je uit je bed komt, tot 's avonds laat als je je tanden poetst voor het slapen gaan. Kraanwater is zuiver gemak.
De campagne wordt breed gecommuniceerd: onder meer via tv, radio en op de website www.kraanwater.nu. Eddy Zoëy, bekend van het tv-programma 'Nu we er toch zijn', treedt in deze campagne op als ambassadeur voor kraanwater. Hij interviewt een dame onder de douche, rookt een waterpijp, eet in een restaurant, enzovoorts. Alles om duidelijk te maken dat de hele dag gebruik gemaakt wordt van kraanwater. In de tv-commercial worden consumenten uitgenodigd hun eigen favoriete kraanwatermoment te uploaden op de website Kraanwater.nu. De prijs voor de beste inzending is 50.000 liter kraanwater!
Drinkwaterbedrijven lanceren Kraanwatercampagne met Eddy Zoey - Watercompany
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten