Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
dinsdag 13 december 2011
Brabant Water komt met kraanwatervignet
We zijn al lang geen roepende in de woestijn meer. Steeds meer initiatieven zie je voor het promoten van kraanwater. Dat Brabant Water nu ook kraanwater promoot is geen nieuw verhaal, wel de manier waarop. Een kraanwatervignet dat horecagelegenheden voor het raam kunnen hangen als teken dat ze kraanwater schenken. Het hele concept is vergelijkbaar met wat WeTapWater doet, de boodschap is er echter niet minder om. Gelukkig blijft Brabant Water ook weg van de discussie of kraanwater in de horeca nu gratis of betaald moet zijn.
Vraag mij wel af waroom we nu weer voor de zoveelste keer de term ' kraanwater op de kaart' moeten lezen. Waarom al deze initiatieven zo versnipperd? Gaat nu iedere waterleidingmaatschappij zijn eigen aktie voeren? Een combinatie vanuit de Vewin zou denk ik veel sterker, en zeker goedkoper zijn. Als men dan ook nog zou samenwerken met JoinThePipe, De Dopper, WetapWater, TapnGo, ONEforONE, Bleutank etc. (sorry als ik iemand vergeten ben) zou men helemaal een super aktie hebben.
Overigens qua waterpromotie krijgen we ook nog hulp uit onverwachte hoek. Heineken adviseert in haar nieuwe campagne ook regelmatig water te drinken. Welliswaar zijn op het filmpje alleen flesjes water te zien, maar als bier uit de tap kan komen moet dat ook kunnen met water.
Brabant Water komt met kraanwatervignet - Watercompany
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten