Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
dinsdag 16 augustus 2011
Kraanwater op Lowlands
Laatste tijd is kraanwater in de horeca een hot item. Steeds meer locaties kiezen voor kraanwater. Deze trend is zich nu ook aan het tonen binnen de festivals. Lowlands krijgt een heuse primeur met de DrinkWaterBar. De DrinkWaterBar voegt op drie manieren waarde toe aan kraanwater: Smaak, Educatie (in waterzuivering) en Beleving.Mensen meer laten genieten van water, daar gaat het om.
De DrinkWaterBar is een initiatief van Sustainable Dance Club & Project Helder:
Sustainable Dance Club
De Sustainable Dance Club geeft duurzaamheid een plek in de evenementen-branche, met producten die mensen laten zien dat duurzaamheid ook leuk kan zijn! Bekend is de energie opwekkende dansvloer.
Project Helder
Project Helder is een jong ontwerp- en adviesbureau dat producten en diensten aanbiedt die het gedrag van bedrijven en consumenten op een positieve manier beïnvloeden. Dit om een duurzame samenleving een stapje dichterbij te brengen.
Om dit te bereiken koppelt Project Helder de vakkennis van twee gebieden: Gedragspsychologie en Industrieel Ontwerpen.
Project Helder heeft al vrij vroeg contact met Watercompany opgenomen om te 'bomen' over dit concept. Erg leuk om hier bij betrokken te zijn en dan een half jaar later deze bar op Lowlands te zien staan. Zeker ook omdat ik Heinz met Karvan Cevitam heb kunnen koppelen voor de verschillende smaken.
Kraanwater op Lowlands - Watercompany
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten