Blog over signing, imaging, binnen en buiten bewegwijzering, buitenreclame, lichtreclame en alles wat op mijn pad komt als marketingmanager van Sign & Image.
maandag 8 augustus 2011
Sterke tekst fris en zuiver water
Zo'n twee jaar geleden hebben wij onze huisstijl aangepast met bijbehorende nieuwe leaflets en teksten. Met name de teksten was best lastig. Ga je heel erg de diepte in of houd je het juist algemeen voor klanten. Moet je in een eerste contact niet vooral informatief zijn? Ik kan mij nog goed herinneren dat we met name over de volgende alinea uit onze WL2000 brochure lang hebben gediscussieerd:
'Lekker fris en gekoeld water. Gewoon uit de kraan. Met de Waterlogic WL2000 heeft u gefilterd, gekoeld en water op kamertemperatuur altijd binnen handbereik. De koeler wordt gewoon op de waterleiding aangesloten. Geen gesjouw dus met dure flessen, geen opslag en geen transport. Tóch het lekkerste water voor uw gasten en collega’s, zonder extra belasting op het milieu.'
Nu 2 jaar later is een van onze conculega's zo vriendelijk om onze tekst als basis voor hun boodschappen te gebruiken: Lekker fris en zuiver water is voor elke atleet een must. Met de waterkoelers van ***** heeft u gefilterd, gekoeld, heet en koolzuurhoudend water altijd binnen handbereik. De koeler wordt gewoon op de waterleiding aangesloten. Geen gesjouw dus met flessen, geen opslag of dure inkoop en geen transport. Tóch het lekkerste water voor uw gasten, sporters en collega`s, zonder extra belasting op het millieu.
Bedankt voor de toevoeging, ik had dus de sporters moeten noemen.
Toch maar even vriendelijk vragen of ze in het vervolg hun eigen teksten willen schrijven.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten